woensdag 5 september 2018

Eindelijk

Kan ik de najaarscatalogus aan jullie laten zien.

Vanaf vandaag 5 september kan je de prachtige producten bestellen. Een link om het pdf bestand door te bladeren vind je HIER
wil je eerst producten van dichtbij zien, dat kan, kom dan komend weekend naar het creatief weekend in Rijswijk. Ik heb een aantal sets met voorbeeldkaarten op de kraam tentoongesteld staan.
HIER vind je een kortingscode voor de beurs komend weekend je betaald € 5 in plaats van €8.

O ja, er zijn ook weer twee nieuwe Nederlandse sets, nl: Binnen is het warm  en Vrede met kerst

Deze maand kan je je coupons inleveren bij je bestelling, vergeet ze niet!

Ben je helemaal gek van design papier?
Deze maand een Dashing Along papier actie. Exclusief kerst papier, 6 designs en in het pak zitten 12 vellen.

Bij een bestelling van €275 krijg je een pak exclusief design papier welke alleen in de maand september is te verkrijgen.

heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, stuur mij dan een email.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...