maandag 17 september 2018

Hoi,

Even laten weten dat ik afgelopen zaterdag een hele gezellige beursdag in Nieuw Vennep heb gehad. Vanaf 10 uur ging de deur open en kwamen de bezoekers binnen. Al heel snel wisten jullie mijn kraam te vinden en was het tijd om een kerst of halloween kaart te maken.



Er was de gehele dag veel animo om een kaartje te maken. Aan het einde van de dag zag(en) mijn hand(en) er zo uit. En dan heb je mijn Simply Shammy (paarse doekje waarmee ik de stempels schoon maakte) niet gezien!

Ra ra ra welke kleur hebben we gebruikt?
Het gebruik van de babydoekjes hielp niet, de inkt bleef lekker zitten.
Na een afwas en mijn haren te hebben gewassen is alle inkt van mijn hand verdwenen.

Heb je nu in het najaar zin in een workshop.. stuur mij dan een email dan kunnen we een datum afspreken.
Ik ben bezig met een stempelfeestje te organiseren, deze week volgt meer info.
Misschien heb je vragen of wil je iets bestellen, geef deze dan ook aan me door.

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...