maandag 24 september 2018

Hallo,

En, heb jij nog een leuke set in de autumn/winter catalogus gezien?
Wat dacht je van de bundel op blz 7, Making Christmas Bright?
Hhm hm, niet helemaal mijn ding, zal je misschien denken. Maar wat gebeurd er als je deze set voor een verjaardagskaart gebruikt!?
Dit:

en dan is die bundel toch wel heel erg veelzijdig, dacht ik zo..

Inmiddels is de Stamparatus al weer een aantal maanden te bestellen. Ik had de eerste weken flink ruzie met dat ding, "niks voor mij"zei ik toen. Inmiddels kan ik je vertellen dat de ruzie over is en ik de Stamparatus vaak erbij pak, echt een aanrader is het geworden.
Vanaf 1 oktober kan je dan ook een aantal accessoires erbij bestellen, zoals extra platen, gridpapier van 15x15 cm en een foam mat.  En dan is de Stamparatus ineens een apparaat met heel veel meer mogelijkheden geworden.
Hier  vind je een Pdf bestand van de bestellen materialen.
en voor een youtube filmpje neem dan HIER een kijkje.

Hoever ben jij al met het maken van je kerstkaarten, heb je misschien inspiratie nodig, wil je eerst een aantal sets uitproberen, misschien een nieuwe techniek leren?
Kom dan naar mijn workshop dag op 27 oktober. HIER vind je meer informatie, stuur mij een mail voor vragen en aanmelden.

Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...