dinsdag 11 september 2018

Het creatief weekend zit er weer op. Wat heb ik genoten, zeg, weer velen van jullie gesproken over de prachtige creaties en de nieuwe producten. Ik hoop dat jullie met een boel inspiratie naar huis zijn gegaan?

Tijdens het weekend was er ook een collega demonstratrice Jolanda jarig. Ze had een lege kaarten standaard staan en daar konden de klanten en bezoekers van de beurs dan een verjaardagskaart in achterlaten. Ah, dacht ik toen, dat is leuk. dus tussen alle praatjes door aan de slag met de Varied Vases stempel set (jaarboek blz 45) aan de slag.
dit is hem geworden:
en ja, zeg nou zelf, deze kaart is toch leuk om te krijgen?

Op de kraam kon je vele voorbeeldkaarten vinden, de een simpel, de ander wat ingewikkelder.
deze slider kaart was toch wel de favoriet van het weekend.



Als je eenmaal het systeem van de slider door hebt kan je er van alles mee maken, lang leve het magneetje!
Heb je vragen of wil je toch nog iets bestellen? zet het op de email.
misschien vind je het wel heel leuk om een workshop te volgen, ik kom graag naar je toe om een leuke workshop te verzorgen. Laat het me weten zodat we een datum kunnen afspreken.

Goed, mijn tassen en dozen staan nog beneden, klaar om mee te gaan naar de hobbybeurs in Nieuw Vennep komende zaterdag 15 sept.. Heb je niets te doen, kom dan gezellig langs en schuif aan bij een van mijn workshops.

fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...