zondag 23 maart 2014

Een Jongen of een Meisje?

Hallo Allemaal,

Deze kaartjes zijn inmiddels bij de kersverse ouders terecht gekomen.
Omdat ze zo leuk zijn wil ik ze ook aan jullie laten zien.
Ik ben aan de slag gegaan met een stempelroller. Ja die bestaat ook, en daar kan je van alles meedoen!
Er zijn mensen die halen de stempel van de rol, en gaan er zo mee verder, maar ik laat hem lekker op de rol en kan zo meters.....rollen/ stempelen!
Ik heb dus 2 kaartjes gemaakt, een voor een Jongen en een voor een Meisje. Dezelfde stempel, alleen andere kleuren maar dat spreekt voor zich. Benieuwd? Dit zijn ze..


Op bladzijde 195 van de catalogus staan de Handles voor de wheels (rolstempels) En zoals je ziet zijn er verschillende maten. een standaard, Jumbo en een builder (kan je meerdere smalle naast elkaar  inzetten)
Ik heb een Jumbo Wheel gebruikt de Baby Tees op blz 59. deze kost 9,95 euro. Het Jumbo wheel kost 6,95 euro. Ga met je wheel over het inkpad en rollen maar....
Ik ben met het wheel over Whisper white cardstock gegaan, inkleuren met een marker, uitknippen en met een mini bradje (blz 170) vastgezet. Leuk lintje en een stukje designpapier en af is je kaart.

Wil je weten welke soorten stempel Wheels er zijn? Neem dan een kijkje in de webshop daar staan ze bij elkaar. klik HIER.

In de catalogus staan ze ook, maar dan verspreid door het hele boek.
Heb je vragen...of wil je iets bestellen.. stuur me dan een mailtje.

groetjes Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...