donderdag 6 maart 2014

Loveley As a Tree

Deze keer een kaart.
Ik had weer eens zin om een kaart met de Loveley As a Tree set te maken.
Deze set kan je vinden op blz 78.
De achtergrond is eerst met de embossingmal Woodgrain (blz 190) gedaan. En dan de kaart verder opbouwen. De boom heb ik kleuren gegeven. Dit doe je door met een daubber (blz 164) inkt op de stempel aan te brengen.  En natuurlijk een tekst uit de Nederlandse sentimenten gebruikt.( zie de bovenbalk voor meer info)
Wil jij ook een keer zo'n kaart maken.. neem dan contact met me op om een Workshopdatum af te spreken.
Als je iets wil bestellen, stuur me dan een mailtje.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...