vrijdag 21 maart 2014

Laatste kans

Hallo Allemaal,

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op de explosion box, deze blijft leuk. Ik laat jullie er nog eentje zien, maar dan met bloemen.

Hier heb ik de flowershop met pons gebruikt (blz 95) en Petite Petals met de pons (blz 33 spring catalogus)
Ook het prachtige designpapier komt uit de springcatalogus, Het is een handig blokje van 48 velletjes van 11,4x 16,5 cm. en kost maar 8,50 euro. Ideaal voor kaarten en doosjes.

Wil je nog iets bestellen? Doe het dan nog voor 31 maart en krijg bij iedere 60 euro die je besteed een leuk kado (mag je zelf uitzoeken uit de Sale-a-bration folder blz 11 t/m 17).

Ook kan je nog tot 31 maart de stempels uit de Best of 25Years bestellen.
Best of 25 Years klik hier  of neem in een kijkje in de bovenbalk.

Op dinsdag 25 maart ga ik weer bestellen, dus... profiteer nu nog, en kies dat leuke kado uit!

Dit vergeet ik. Sinds 18 maart is er  Stampin' Up! Nederland op Youtube. klik hier  en zie wat voor leuke projecten je kan maken.

groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...