zondag 30 maart 2014

File Folder card met de Hip Hip Hooray kit

Hallo allemaal,
De Hip Hip Hooray kit, wat kan je daar nou weer mee maken?
Kaarten en wel 20 stuks. en deze heb ik gemaakt,

De kit bevat wel veel inhoud, ik zal het je laten zien,
Het enige wat je nodig hebt is een schaar.
Een beschrijving voor het maken van de kaarten zit er ook bij.

Nu zat ik zo eens te bedenken.. Er moet toch ook nog iets anders mee kunnen?... wat als ik het envelop punch board nu eens gebruik...
 En ja hoor gelukt, het is een File Folder kaart geworden en alles komt uit de Hip Hip Hooray Kit.
Dit is hem geworden.
En de teksten komen ook uit de kit, er is er nog eentje met Thank You.
De prijs van deze Hip Hip Hooray Kit is maar 24,95 euro.

Heb je vragen over het een en ander?
Of wil je graag een workshop bij jou thuis?
Wil je een bestelling doen?
Stuur me dan een email.

groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...