maandag 10 november 2014

Ben jij ook al bezig?


Tja, het afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest met allerlei voorbereidingen.
deze week heb ik een teamdag.  Teamleden van team Utopia komen bijeen en hebben een gezellige dag. Het is dan de bedoeling dat we een Swap meenemen en een kaart maken. Dus dat heb ik gedaan en nee, ik laat hem (nog) niet zien.
Ook ben ik druk bezig met het voorbereiden voor het creatief weekend 21, 22 en 23 november in Rijswijk. Voor meer info zie de zijbalk.
Jij kom toch ook ?

Ook ben ik druk met kerstkaarten maken. Er zijn zoveel mooie sets, dat je gewoon niet weet met welke je eerst aan de slag wil gaan.
Deze heb ik o.a. gemaakt.

Dit is de set Many Merry Stars uit het extra boekje 2014 Autumn-winter supplement.
Ik heb ook de Stars Dies (blz 231) gebruikt.
had nog een stukje designpapier uit de serie All is Calm (blz 22) en dacht dat het er mooi bij paste.
Het lint is zilver en kan je vinden op blz 206,  9.1 mtr voor € 5,95.
en de tekst komt uit de Nederlandse Sentimenten, meer info vind je in de bovenbalk.

Als er vragen zijn dan hoor ik het graag,
iedereen nog een fijne dag
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...