woensdag 19 november 2014

verslag van........... en een nieuwe Weekly deal.

Zo, de teamdag zit er weer op, en wat was het gezellig.
Veel gepraat en gelachen. Ook zijn we creatief bezig geweest. Ik vertelde al dat een ieder een swap mee moest nemen.
Ik had nog wel wat op de plank liggen en dacht, hup mee. Sommige zullen het herkennen, want ik heb er ooit een workshop over gegeven.
Dus een echte swap nee, dat was het niet, die moet veel simpeler zijn.
dan was het ook de bedoeling om een kaart te maken en alle benodigdheden in een zak te doen.
Die zakken werden dan uitgedeeld en het was aan jou de taak om er een kaart mee te maken.
Ik kreeg een zak en hier zaten wel 11 vierkantjes en een een aantal driehoekjes in.
Ik heb verschillende mozaik patronen neergelegd, maar kwam er niet uit. Ik besloot om maar mijn eigen plan te trekken en te gebruiken wat ik wilde. Maar op de een of andere manier wil je toch eenzelfde kaart proberen te maken. Dat is dus niet gelukt.

Hier is dan het resultaat. Rechts is mijn versie en links is het orginele. Totaal anders. Ik had bijvoorbeeld geen inkt om alle vierkantjes te beinkten.
Maar, zo zie je maar, wat voor verschillende ideeen je kan hebben met dezelfde materialen.
Dit was erg leuk om te doen.

Zo dat was in vogelvlucht de teamdag.
dan nu deze week. Ik ben erg druk met alle voorbereidingen. As vrijdag, zaterdag en zondag sta ik op het creatief weekend in Rijswijk.  (meer lezen over het creatief weekend, klik dan op het plaatje in de zijbalk reachts)
Het thema is Kerst, maar dat wil niet zeggen dat ik de hele kraam vol met kerst stop. Ik probeer een gevarieerd assortiment neer te zetten, en hopelijk voor ieder weer leuke inspiratie ideetjes?
Ben je van plan om een bestelling te plaatsen... doe dit dan tijdens het creatief weekend. Het zij, aan de kraam, maar via de email kan dit ook. Ik ga namelijk weer iets leuks verloten onder de bestellingen. Wat? ja daar ben ik nog niet helemaal uit, maar heb nog een dag om er over na te denken.

Woensdag, dat betekend weer een nieuwe Weekly Deals.
Deze deals zijn geldig van 18 nov t/m 25 nov.


Zit er een leuke deal voor je bij... geef je bestelling dan door.

Iedereen nog een leuke dag verder en misschien tot op de beurs!?
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...