donderdag 6 november 2014

een prachtig project en nieuwe Weekly Deals

Hallo allen,

Wat was het weer gezellig tijdens de workshop.
Dit project is dan ook superleuk om te maken. Je bent er wel de hele avond mee zoet, maar dan heb je ook wat.

Nu zal je graag willen weten hoe je dit project maakt? Ik ga jullie dit alleen niet verklappen.








Wil je dit graag maken, dat kan via een workshop, ik kom graag naar je toe.

en ja het is alweer woensdag geweest, dus ook nieuwe Weekly Deals
Deze zijn geldig van 4 nov. t/m 11 nov.


Als je er een leuke deal voor je bij zit, laat het me dan weten.
Wil je een workshop datum afspreken
of heb je andere vragen?
stuur me rustig een email.
Nog een fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...