dinsdag 25 november 2014

En de winnaar is....

Hallo Allemaal,

De beurs zit er op.
Ik heb 3 dagen genoten. Het was vermoeiend, en had het absoluut niet willen missen.
Het was leuk om jullie weer te zien en te spreken. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden?

Hier nog een kleine impressie van de kraam.


 Als je vragen over het een of ander heb, laat het me dan weten.

dan had ik ook een leuke prijs te verloten onder alle bestellingen die tijdens het weekend zijn geplaatst.

De Winnaar van dit pakket  is Annet van Galen.


Van Harte en veel plezier ermee. Ik zal het bij je bestelling meesturen.

Dan heb ik ook nog de nodige vragen gekregen op de sterrenkaart.
Hoe heb je dat gedaan.  Het gaat om deze kaart


Ik heb hier de stevige versie van window sheet (mica van vroeger) gebruikt.
Tevens heb ik gebruikt: de sterren dies blz 231 , Many Merry Stars (€ 18,95 uit het extra boekje)
de rand heb ik gemaakt met de scallop Edge Border pons (blz 222)
Klik  Hier  en bekijk het filmpje.
Veel plezier bij het maken van dit model kaart.

Iedereen nog een leuke avond,
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...