woensdag 12 november 2014

deal of geen deal

Woensdag dus nieuwe Weekly deals.


Deze deals zijn geldig van 11 nov t/m 18 nov.
Zit er een leuke deal voor je bij, laat het me dan weten, morgen gaat er namelijk een bestelling geplaatst worden.

Ook heb ik nog een kerstkaart om te laten zien.
De voorkant ziet er zo uit.

Ik heb hier Lucky Stars embossingmal (blz 30) gebruikt.
De stempel komt uit de Many Merry Stars, en ik heb de thinlits stars gebruikt.
Ook de binnenkant van de kaart heeft iets leuks, wat? dat kan je op het creatief weekend op 21, 22 en 23 nov in Rijswijk komen bewonderen.

Iedereen een leuke dag.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...