dinsdag 22 oktober 2013

25 % korting op 25 stempels!

Goedemorgen allemaal,

Dit is niet te geloven! 25% korting op 25 stempels(sets).

Het begint vandaag en gaat door tot 28 oktober.
Wil jij een of meerdere van deze sets? (de sets komen uit de annual catalogus) mail me... dan ga ik deze donderdag nog voor je bestellen.
Het gaat om deze sets: klik hier voor pdf bestand

En wat zie ik, de stempel set Snowflake Soiree staat er ook tussen nu maar voor 26,96 euro. ipv 35,95. Deze set heb ik gebruikt op het kerst tasje.
of de set Oh Hello op blz 34, of wat dacht je van de Hearts of Flutter op blz 124 nu 23,21 euro ipv 30,95. of de Zoo babies op blz 54 nu voor 25,46 euro.
Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen...
Laat me weten als er iets voor je bij zit.

Heel plezier bij het bekijken van deze mooie sets.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...