donderdag 3 oktober 2013

een Flapkaart

Hallo allemaal,
Wat gaan de dagen snel voorbij.. En nee nog steeds kan ik niets over het leuke geheime nieuws vertellen. Ja, dat vind ik ook jammer, heb nog even geduld!
Ik ben druk met wat spullen te pakken voor onze Teamdag morgen. Ik kijk er al naar uit, al die gezelligheid en opdoen van nieuwe ideetjes.
Afgelopen dinsdag heb ik nog een gezellige avond met vriendinnen gehad, we hebben deze Flapkaart gemaakt.

Gebruikte materialen: Cardstock always Artichoke, Cherry Cobbler, Wispher White. Inkt: Cherry Cobbler en Midnight Muse, een velletje design papier van het blokje  Season of Style. De stempel set Joyful Christmas, en zoals je ziet een magneetje.
 
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...