maandag 14 oktober 2013

Pop Up kaart

Hallo allemaal,

Deze keer weer iets speciaals gemaakt.
Via Youtube kwam ik een Pop Up kaart tegen.
En natuurlijk ben ik met Bloemen aan de slag gegaan.

Ik heb de kleuren Raspberry Ripple als basis genomen en Grumbal Green en Summer Starfruit, en Midnght Nuse er aan toegevoegd.
Stempel set Flower Shop en A Round Arry (blz. 126) gebruikt, en de Decorative Label pons ( blz, 181) .
De binnenkant van de kaart  ja, dat wordt dus de 3D Pop Up.
Van Whisper White een aantal bloemen geknipt, en een stip inkt in het midden gegeven.

Wil jij ook een Pop Up kaart maken, klik dan hier

tot de volgende keer.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...