zondag 27 oktober 2013

Dit is echt leuk...

Hallo Allemaal,

Ja Stampin' Up komt weer met leuke dingen. Dit keer Thinlits, en ooh wat zijn die leuk!
Er zijn 2 soorten een Label card en een Circle card set.
Je kan er zoveel mee doen, dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen.
Ik heb het maar even bij de basis gehouden., nou ja basis, ik heb hem verlengd.. en dit is de kaart geworden.


Deze kaart met de circle card set dies gemaakt.
Zie je de tekst? Deze komt uit de Stempelset sentimenten, ja wel Nederlandse tekst, zie de zijbalk bij de juiste woorden, deze set alleen in Clear versie (dus je heb een blokje nodig) kost 35,95 euro. En je krijgt hier een heleboel teksten voor. Wat ik gedaan heb is een combinatie maken van.... Met een marker de tekst kleuren die je gaat gebruiken... en zo kan je dus allerlei teksten stempelen!

Met de label card dies moet ik nog iets maken, zal snel volgen.

wat krijg je allemaal in die circle card set dies en bij de label dies?
zie hier
en zeg nou zelf, dat is best veel.
de sets zijn niet goedkoop, 39,95 euro per set. Maar daar krijg je wel een heleboel voor terug!

Wil jij ook een van deze sets, of misschien wel alle twee?  Of wil je de nederlandse teksten set?
neem dan contact met me op, dan zal ik ze voor je bestellen. Of wil je zelf bestellen, dat kan ook via de webshop.

groetjes Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...