dinsdag 8 oktober 2013

een Pee-a-boo kaart

Hallo allemaal,

Tja, ik zat zo eens te googelen en kwam toen een leuke kaart tegen, waarvan ik zei: ja leuk, wil ik ook maken. Dus een nagemaakte creatie, maar wel erg leuk.
Wat je allemaal al niet kan doen met die leuke uilen pons!!



Wil je ook zo'n leuke kaart maken? klik dan hier en belijk de turtual
Hier vind je de basis van je kaart, en dan kan je natuurlijk er alles mee maken.
Wil jij ook zo'n Uilenpons ? (bestel nr 118074 en de prijs is 20,95 euro).
Stuur me een mailtje dan bestel ik hem voor je, of bestel hem zelf v ia de webshop.
Deze vis combinatie kwam ik op pinterest tegen.
Veel plezier bij het maken van deze Pee-a-boo kaart,
en ik ben benieuwd naar jullie creaties.
groetjes Miranda



2 opmerkingen:

  1. Wat een super gave kaart, die ga ik echt even onthouden! (trouwens... het is een tutorial)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt supergaaf ! Dat ga ik ook maar eens uitproberen met kerstkaart als Halloween-kaart, dank je wel voor zo'n supergaaf tip, hoor Miranda !

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...