zondag 20 oktober 2013

Ingrediënten

Hallo Allemaal,

Afgelopen vrijdagavond was het zover.
Alle ingrediënten waren aanwezig, (Koffie en iets erbij, en een tafel vol enthousiaste dames, en ik met al mijn spullen).  Ook had ik een heel leuk kado voor de gastvrouw, en de andere dames hebben ook een leuk doosje gekregen. Dit alles zorgde voor een geslaagde avond.

Wat je al niet kan maken met die Cellophane zakjes, en restjes papier.


We hebben 2 projecten gemaakt, en ja het was even doorwerken.


 Dit leuke kerst kado tasje hebben we gemaakt.
Via deze weg wil ik Amy ( een kennis vanuit de USA) bedanken, zij had mij verteld hoe ik het beste dit model tasje kleiner kon maken.
Gebruikt heb ik: Winter Frost Specialty designer papier, basic gray cardstock,  Scallop Edge Border pons, zilver lint, Frosed Finishes Emblisment, en de stempel set Snowflake Soiree.

Natuurlijk is er ook een bijzondere kaart gemaakt.

Hier gebruikt de Incolors 2013-2015, en de Flower Shop set in combinatie met de pons. En natuurlijk de Nederlandse tekst stemels gebruikt. (Zie het plaatje in de zijbalk)
Wil jij ook een van deze producten....  As dinsdag 22 oktober ga ik weer een verzamel bestelling doen....Of heb je vragen over de producten... Of wil jij ook een workshop bij jou thuis.... Stuur me dan een mailtje.



groetjes Miranda





1 opmerking:

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...