woensdag 18 juli 2018


En de designpapier actie 4 halen en maar 3 betalen duurt nog t/m 31 juli.
Heb je geen idee wat je hier mee moet? Er zitten best leuke designs tussen waar je zomaar een hele leuke kaart mee kan maken,
Ik heb een Z-fold kaart gemaakt met het prachtige Animal Expedition design papier.








 Een passende tekst erop en klaar is je kaart!


Wil jij ook nog profiteren van deze actie, HIER  vind je meer informatie. Geef je bestelling voor 31 juli door.

Iets anders; deze maand is er een leuke instapactie, een gratis inktpad kleurenbundel naar keuze. HIER meer info.  Ik verwelkom je graag in mijn team.

Heb je vragen blijf er niet mee zitten, zet ze op de email.
Fijne dag,
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...