vrijdag 27 juli 2018

Het is een feit, ik heb mijn eerste kerstkaart gemaakt!

Ik ben met de Blended Seasons set aan de slag gegaan. (de set die alleen in de maand augustus te bestellen is).
Ik ben aan het stoeien geweest met de Stamparatus (blz 207) en kan je vertellen dat ik steeds meer plezier van dat apparaat ga krijgen. Zoveel ruzie als dat ik er in het begin (dec 2017) mee had, zo plezierig vind het nu! Waarom het nu wel beter gaat, geen idee, ik vermoed dat ik er meer tijd voor uit trek om het gewoon te doen, het proces van bepalen en stempelen.
Dus ben je opzoek naar een leuk verjaardagscadeau.... kies dan de stamparatus € 59,00 wat een geweldig veelzijdig apparaat is dit!
HIER vind je een kort youtube filmpje over de stamparatus!

Op deze kaart heb ik het design papier under the misletoe blz 189 gebruikt.
En inkleuren heb ik met de potloden en aquapen (202 en 203) gedaan.

Let op! de juli actie 4=3 designpapier pakken is bijna voorbij, je hebt nog 4 dagen.


Heb je ergens vragen over, zet deze dan op de email.
Fijne weekend
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...