maandag 23 juli 2018


Voor je het weet is er weer een week voorbij, een week waarin ik weinig kaarten heb gemaakt. Het warme weer houd me een soort van tegen.
Sinds het uitkomen van de jaarcatalogus stond het maken van een wiper kaart op mijn lijstje. Ik zag de stempelset Animal Expedition (blz 27) en dacht die is leuk voor een wiperkaart. in eerste instantie wilde ik deze tijdens het stempelfeest maken maar dat is hem niet geworden.
Ik afgelopen week dus aan de slag opzoek naar de beschrijving. Een aantal maanden geleden had ik er een met varkens gemaakt dus die kaart er maar even bij gepakt en dat werkte een stukje gemakkelijker.
Kijk dit is hem geworden:


Ja, ik heb ook het bijpassende designpapier gebruikt. Trouwens de actie 4 pakken bestellen en maar 3 betalen duurt nog tot en met 31 juli, dus wees snel en geef je bestelling door!
Ik heb even de blogpost van de wiperkaart opgezocht, dus als je er ook (weer) een wil maken neem dan HIER  een kijkje.

ik hoor het als je vragen hebt of een bestelling wil plaatsen.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...